Wyniki wybborów 2005

Oto wyniki joggerowej zabawy wyborczej:

Partia Głosy %
PO 70 40,46
PJKM 37 21,39
PD 29 16,76
SdPl 21 12,14
SLD 7 4,05
PiS 6 3,47
PPP 1 0,58
PSL 1 0,58
MN 1 0,58

Wykresik:

Wykres z wynikami Wybborów 2005

Jak widać preferencje wyborcze joggerowiczów nijak mają się do ogólnopolskich. Znaczne większe poparcie dla Platformy Obywatelskiej nie jest tak zaskakujące jak to, że to jedyna partia, która przekroczyła u nas pięcioprocentowy prog z tych, którym udało się to w niedziele - nie załapał się nawet PiS, zwycięzca wyborów. Pozostałe trzy ugrupowania, które dostałyby się do joggerowego sejmu, w rzeczywistości nie zebrały dosyć głosów by znaleźć sobie miejsce na Wiejskiej.

Podobne wpisy: Brak

Komentarze

79 komentarzy do “Wyniki wybborów 2005”

  1. harnir, 28 września 2005 o 00:57. Permalink.

    da.killa: weź coś zakręć i podmień wyniki wyborów w PKW… ;)

  2. G, 28 września 2005 o 01:00. Permalink.

    Z tym PiS-em to jakaś niezła machloja musiała być :D

    No i wielka szkoda że te trzy ugrupowania na Wiejską się nie dostały :(

    O wiele bardziej mi się podobają wyniki joggerowe! :)

    Heej, a gdzie SamaObora i LPR? :D

  3. ehh, 28 września 2005 o 01:34. Permalink.

    Dość niska frekwencja…

  4. Jam Łasica RF, 28 września 2005 o 02:17. Permalink.

    > Heej, a gdzie SamaObora i LPR? :D

    Nikt się nie chciał przyznać, bo nie było kotary, za którą można się schować :)

  5. Adrianer, 28 września 2005 o 03:06. Permalink.

    wyniki pokazuja wyraźnie, że zaawansowani internauci (to można w przypadku joggera zakładać ;) ) nie wybierają populistycznych partii, ale partie umiarkowane - inaczej niż "zwykłe społeczeńtwo".

    P.S. Jako czwarte ugrupowanie poza PO to weszłaby MN - ją nieobowiazuje próg pięcioprocentowy ;)

  6. rmrmg, 28 września 2005 o 07:35. Permalink.

    A może ktoś potrafi przeliczyć to jakoś na miejsca w sejmie?

  7. Adam Woś, 28 września 2005 o 07:36. Permalink.

    > nie wybierają populistycznych partii, ale partie umiarkowane

    Czyli na przykład PJKM, partię umiarkowaną w każdym calu.

  8. siwa, 28 września 2005 o 09:21. Permalink.

    Rewelacja :)

    Co za piękne niszowe miejsce…

    Podaj jeszcze ile osób głosowało.

    A swoją drogą ciekawie by było w takim sejmie…

  9. siwa, 28 września 2005 o 09:22. Permalink.

    BTW — powinienes jeszcze z SDPL wyodrębnic Zielonych. Bo co zielony to nie Izabela Sierakowska….

  10. teodor, 28 września 2005 o 10:37. Permalink.

    Jakie ładne wyniki, szkoda iż rzeczywiste nie są takie jak te. Populistą powiedzieliśmy stanowcze nie i dobrze.

  11. lanrat, 28 września 2005 o 10:38. Permalink.

    Warto zauważyć, że takie wyniki są bardziej sensowne bo PO + PJKM mają ponad 60% głosów i na dodatek ich poglądy są sobie bliższe niż PO i PIS. Bardzo ciekawa koalicja (zresztą JKM zdaje się mówił, że mógłby wejść w koalicję z PO).

  12. Tomash, 28 września 2005 o 11:02. Permalink.

    Ach, gdyby takie wyniki były w Polsce (westchnienie)…

  13. Didimos, 28 września 2005 o 11:10. Permalink.

    Tak tak tak takie wyniki byłyby zdecydowanie bardziej do przyjęcia… Tylko nie jestem pewien czy PJKM byłaby w stanie przyjąć taki wzrost…

  14. Lilianna, 28 września 2005 o 11:27. Permalink.

    Teraz od razu widać, że na joggerze nie ma starych babć, które zasuwają na wybory tuż po porannej mszy. ;>

  15. maciekkk, 28 września 2005 o 11:57. Permalink.

    > Teraz od razu widać, że na joggerze nie ma

    > starych babć, które zasuwają na wybory tuż

    > po porannej mszy. ;>

    najwięcej babć było po mszy o dwunastej :]

  16. lauro, 28 września 2005 o 12:06. Permalink.

    <śpioch>dwunasta to też rano</śpioch>

    ach, jak brakuje mi PD i SDPL w sejmie ;(

  17. Adi, 28 września 2005 o 12:21. Permalink.

    Frekwencja jeszcze niższa niż w rzeczywistych wyborach - tylko 7%…

  18. ..., 28 września 2005 o 14:13. Permalink.

    —> Lilianna & maciekkk - cóż za śliczny rasizm pokoleniowy ujawniliście, hmmm…

    …a swoją drogą chciałam tylko nadmienić, iż w tych okolicznościach bardzo dobrze mi w opozycji pozaparlamentarnojoggerowej ;)

  19. Lilianna, 28 września 2005 o 14:16. Permalink.

    -> trzykropka

    Prawda? Też mi się podoba. :roll:

  20. ..., 28 września 2005 o 14:20. Permalink.

    —> Lilianna …jeśli myślenie schematem jest Twoją prawdą - dyskutować nie będę… poza tym - nie miejsce to na takie dywagacje akurat…

  21. siwa, 28 września 2005 o 14:21. Permalink.

    Czy PPP to śp. Podrzycki?

  22. maciekkk, 28 września 2005 o 14:21. Permalink.

    że niby jaki rasizm?

  23. drlex.jogger.pl, 28 września 2005 o 14:23. Permalink.

    A jeszcze pytanie. Czy oglądaliście w końcu "Nocną zmianę"?

  24. ..., 28 września 2005 o 14:23. Permalink.

    …to, co po Nim zostało raczej, siwa… a własciwie to, czego nie ma w ogóle…

    —> maciekkk …nie podejmuję się przetłumaczyć Ci znaczenia słowa ;)

  25. Lilianna, 28 września 2005 o 14:24. Permalink.

    -> trzykropka

    Ironii tłumaczyć mi się nie chce, a na dyskusję też nie mam ochoty. Pragnę jednak zaznaczyć, że nie na wiek należało położyć nacisk, droga trzykropko.

  26. siwa, 28 września 2005 o 14:25. Permalink.

    A to ciekawe. Nie podejrzewałam Cię o takie sympatie… Przypadkiem pewnien mój znajomy znał go osobiście.

    Ja nie widzę rasizmu. Raczej anty radiomaryjnizm i anty lepperyzm.

  27. ..., 28 września 2005 o 14:29. Permalink.

    –> Lilinna …jesli nie masz ochoty - nie dyskutuj konsekwentnie ;)

    –> siwa …konotacja pomiędzy wiekiem babć [domyślnie być może i dziadków], a wspomnianymi przez Ciebie anty- była aż nazbyt wyraźna we wpisie przeze mnie o rasizm podejrzewanym :D

  28. domind@jabberpl.org, 28 września 2005 o 14:32. Permalink.

    Heh wychodzi na to ze wiekszosc ludzi tutaj ma swiadomosc tego, ze Polsce potrzeba mocnej liberalizacji w gospodarce, a nie populistycznego programu socjalnego. A spoleczenstwo tez w pewnym momencie zmieni poglady, ciekawe tylko jak pozno… Oby nie za pozno.

  29. siwa, 28 września 2005 o 14:32. Permalink.

    Nieee, dżilien jest w porzo, nie pluje na staruszkom w pizze ;)

  30. ..., 28 września 2005 o 14:33. Permalink.

    …aluzju poniała i znika z uśmiechem :D))

  31. drlex.jogger.pl, 28 września 2005 o 14:34. Permalink.

    Joggerowcy są młodzi, a Ci potrzebują rewolucji- w tym wypadku liberalizmu. Potem w wieku 60 lat ze zdziwieniem zauważą, że wrzucają do urny głos na konserwatystów.

  32. domind@jabberpl.org, 28 września 2005 o 14:38. Permalink.

    drlex - Korwin tez jest mlody… dorosnie to zmieni poglady ROTFL.

  33. siwa, 28 września 2005 o 14:40. Permalink.

    Korwin jest obłąkany.

  34. domind@jabberpl.org, 28 września 2005 o 14:42. Permalink.

    Moze sprawia takie wrazenie, ale program ma spojny i ultra-liberalny. Bede na nich glosowal puki liberaly nie zdobeda wiekszosci w sejmie. Pozniej sie przestawie na partie bardziej umiarkowanie liberalne. Na dzien dzisiejszy - w sejmie potrzeba jakis 10-20% ultraliberalow.

  35. drlex.jogger.pl, 28 września 2005 o 14:59. Permalink.

    siwa, nie wiesz co znaczy być obłąkanym. Dla niektórych ludzi Galileusz też był obłąkany, pare innych osób też dostało tę etykietkę

  36. drlex.jogger.pl, 28 września 2005 o 15:16. Permalink.

    W sumie wygląda na to, że w wyborach wzięli udział tylko aktywni joggerowcy, szkoda, że nie dało się wysłać spamu do właścicieli joggów z info o głosowaniu

  37. siwa, 28 września 2005 o 15:35. Permalink.

    Nie napisałam, że jest kretynem, oszołomem czy młotem. Wiem, co piszę. Niestety nie będzie nam dane zweryfikować pomysłów…

  38. Rajter, 28 września 2005 o 18:27. Permalink.

    Mie ciekawi ile miał w tym miesiącu Da.killa wejść na joga :> Swoją drogą naprawdę szkoda, że PJKM ma w rzeczywistości tak malutko głosów. Ech, żeby więcej ludzi głosowało na Korwina to by może było normalnie w tym kraju…

  39. rasheed, 28 września 2005 o 18:52. Permalink.

    @Rajter: I ludzie dostawaliby z bata po plecach.. (chłosta wedle programu pana Korwina-Mikke)

    @siwa: Popieram :)

    PD + PO

    Byłoby świetnie ;-)

  40. gorky, 28 września 2005 o 19:03. Permalink.

    mysle ze dochodzi jeszcze kwestia tajnosci wyborow.

    tutaj bylo wstyd zaglosowac na Samoobrone…

  41. siwa, 28 września 2005 o 19:04. Permalink.

    Stąd nagły skok Samoobrony w wyboral RL.

    Ludzie sie wstydzili przyznawać ankieterom…

  42. torero, 28 września 2005 o 20:56. Permalink.

    rasheed: czujesz się bandytą? Bo JKM [osobiście, zeznań w ramach PJKM nie kojarzę] mówił tylko o chłoście dla bandytów, o chłoście dla rasheeda nie wspominał :D

  43. rasheed, 28 września 2005 o 20:59. Permalink.

    Nie ma tu mowy o mojej osobie tylko o ogóle.

    Z tego co ja pamiętam to była mowa o chłoście za kradzież..

  44. drlex@jogger.pl, 28 września 2005 o 23:34. Permalink.

    Macie rację, "skopie gościa na śmierć, potem posiedzę 2 latka i wyjdę" - właśnie do tego doprowadzono skuteczną resocjalizacją w naszych przepełnionych więzieniach, przecież chłosta jest taka barbażyńska i niehumanitarna.

  45. siwa, 28 września 2005 o 23:36. Permalink.

    Barbarzyńsko to się obchodzisz z moimi oczami.

    Ja bym wzaczęła od prania linijką po łapach za ortografy

  46. drlex@jogger.pl, 28 września 2005 o 23:40. Permalink.

    Masz rację siwa. W sumie od Ciebie z chęcią bym przyjął taką karę ;) Swoją drogą czytanie tekstów internetowych zdyslektycza potwornie, nie mówiąć już o pisaniu przy użyciu komunikatorów. A wracając do tematu?

  47. siwa, 28 września 2005 o 23:42. Permalink.

    Urocze, ale ja już nie uczę trudnych dzieci…

    Wracając do tematu:

    zaczęłabym od egzekwowania istniejących praw przed wprowadzeniem nowych, zwłaszcza takich przedpotopowych.

  48. drlex@jogger.pl, 29 września 2005 o 00:16. Permalink.

    Dzieci nie są trudne. One po prostu rodzą się w trudnych czasach, które dzięki soc-pomysłom takie się stają. Ironia losu polega na tym, że to Ty pierwsza będziesz narzekać gdy złodziej wybije Ci szybę, gdy ty będziesz czekać na światłach w swoim bezpiecznym samochodzie. To Ty będziesz trzęsła się ze strachu idąc wieczorem do domu. Więcej przykładów sama możesz sobie podać. Ja tylko chciałbym Twojego bezpieczeństwa.

    Gdy jakiś barbarzyńca pokaże Ci co to jest gwałt, będziesz sama błagała by zastosować na nim przedpotopową karę. Co Ci przychodzi na myśl gdy dowiadujesz się, że Twoją dziewczynę molestował ojciec? Co masz ochotę zrobić szefowi, który klepie Cię po tyłku w pracy?

    Proszę Cię, nie bądź hipokrytką.

  49. siwa, 29 września 2005 o 09:19. Permalink.

    <monotonnie>Dlatego uważam, że wystarczy egzekwować istniejące prawa, zamiast chrzanic o niskiej szkodliwości społecznej.

    Kary za gwałty są tez wysokie. Szkoda, że np. męzowi bardzo trudno gwałt udowodnić i chłosta niewiele pomoże.

    Nie mam dziewczyny, trudno mi się do tego ustosunkować.

    Klepanie po tyłku w pracy jest relacją dwustronną. Akurat temu można skutecznie przeciwdziałać. W ostateczności składa się wymówienie.

  50. meak, 29 września 2005 o 10:43. Permalink.

    Gdzieś na Oceanie Spokojnym jest Wyspa Clippertona. To nic, że to atol, w którego środku kiedyś tam znajdowało się guano, a prawa do niego rości sobie jeden z założycieli wirtualnego państwa, którego nazwy już nie pamiętam. Joggerowiczów jest więcej, stanowią większą siłę, więc proponuję zamienić Wyspę Clippertona (a może przez jedno "p"? ;) ) na Joggerlandię. Pytanie tylko, ilu chętnych do emigracji do Joggerlandii? :)

  51. drlex.jogger.pl, 29 września 2005 o 11:00. Permalink.

    Za dużo oszołomów z PD

  52. meak, 29 września 2005 o 11:02. Permalink.

    Nie przejmuj się - oni z chęcią obejrzą kabaret PJKM.

  53. drlex.jogger.pl, 29 września 2005 o 11:09. Permalink.

    Masz rację. Jest się z czego śmiać. A propos tej wyspy. To chyba dobry pomysł, żebyście wreszcie odnaleźli swoją "ziemię obiecaną" i masz rację - daleko od Polski.

  54. meak, 29 września 2005 o 11:50. Permalink.

    Nie. Ja zostaję z Tobą :)

  55. siwa, 29 września 2005 o 12:16. Permalink.

    WY? Znaczy osoby nie popoerające Imperatora JKM?

  56. meak, 29 września 2005 o 12:17. Permalink.

    Siwa, tu pewnie o żydomasonerię chodzi ;)

  57. siwa, 29 września 2005 o 12:18. Permalink.

    Auć. Serio jestes masonem?

  58. meak, 29 września 2005 o 12:19. Permalink.

    Jeszcze się nad tym nie zastanawiałem. A Ty?

  59. meak, 29 września 2005 o 12:20. Permalink.

    Z tego może wynikać, że jestem kryptomasonem podświadomym ;)

  60. siwa, 29 września 2005 o 12:21. Permalink.

    Szybko sprawdź czy jesteś obrzezany!

  61. meak, 29 września 2005 o 12:24. Permalink.

    Dzięki za radę, pomogło, jedno "krypto" mniej :) Gorzej z Tobą. Będziesz się męczyć z odtwarzaniem drzewa genealogicznego?

  62. torero, 29 września 2005 o 12:27. Permalink.

    Brak racjonalnych argumentów nadrabiacie polemiką nie na temat? Gratuluję.

  63. meak, 29 września 2005 o 12:30. Permalink.

    Torero, wybacz, ale tylko Ty dysponujesz racjonalnymi argumentami :)

  64. siwa, 29 września 2005 o 12:35. Permalink.

    Jakich argumentów oczekujesz?

    Napisałam co myśle nt. JKM i dowiedziałam się, że jestem oszołomem z PD.

    Napisałam, że nie bedzie nam dane zweryfikować planow JKMa. Nie ma chyba na świcie panstwa, gdzie jego model jest wprowadzony, więc jest to model czysto akademicki. Obawiam się, że nigdy się nie dowiemy jakie ma szanse zadziałać w tym kraju.

    Korwin mnie nie przekonuje, bo robi wrażenie kompletnie odlecianego.

    Na razie robię sobie podsmiechujki z kol. drlexa, zamiast dać mu (wg. zaleceń JKM) w ryj za sugestię, że powinnam opuścić ten kraj, bo mu się moje poglądy nie podobają.

    Czy chciałbyś żebym kol. drlexowi argumentowała dlaczego moim zdaniem nie powinnam znajdować sobie nowego kraju, daleko od Polski, tylko dlatego, że jestem "oszołomem z PD"?

    Raczysz żartować, prawda?

  65. torero, 29 września 2005 o 12:36. Permalink.

    Bynajmniej. Po prostu najpierw wspominanie o wyspie, gdzie mogliby się przenieść zwolennicy PJKM, a potem rozpaczliwe grzebanie w indeksprymabiliach, czy nie kwalifikuje się pod rzekomą zsyłkę przez zwolenników PJKM, przekracza nawet mój poziom zagubienia i braku sensu.

    btw. Nie trzeba płynąć na Pacyfik, obiło mi się o uszy, że jakiś emerytowany wojskowy robi prywatne państwo na opuszczonej nomen omen platformie wiertniczej gdzieś koło Wysp Brytyjskich.

  66. lauro, 29 września 2005 o 12:38. Permalink.

    przepraszam, że sie wtrącam, ale wyjaśnij, czym są indeksprymabilia.

    i nie szczuj mnie google'm, bo tego tam nie ma :P

  67. siwa, 29 września 2005 o 12:39. Permalink.

    Jesteś równie obłąkany jak Twoj guru.

    Meak żartem wysłał *Joggerowiczów* (który BTW w większości zagłosowali na PO), nie zaś zwolenników JKMa na wyspe.

    Masz jakiś uraz chyba, prawda?

    To drlex wysłał NAS daleko od Polski — obroc działa w druga strone.

  68. torero, 29 września 2005 o 12:40. Permalink.

    [powyżej było do meaka, teraz do Siwej]:

    Liberalizm jest "funkcją ciągłą", nie stanem zerojedynkowym. Owszem, nie ma państwa stuprocentowo liberalnego, ale są państwa i przykłady, gdzie _zliberalizowanie_ gospodarki dało efekty jednoznacznie pozytywne. Rosja, Estonia, branża złotnicza na Węgrzech, obniżka akcyzy na alkohol w Polsce, itede, itepe. To są przykłady, do których można się odnieść, jeśli dysponuje się minimum dobrej woli, a nie międli frazesy o "niesprawdzalności".

  69. siwa, 29 września 2005 o 12:41. Permalink.

    Ach, Rosja.

    To ja postoję.

  70. torero, 29 września 2005 o 12:45. Permalink.

    Siwa, zluzuj. Poczytaj o stawkach podatkowych w Rosji, a nie o wrednym Putinie gnębiącym biednych Czeczeńców. Zresztą dałem Ci 4 przykłady, odniosłaś się do jednego. To charakterystyczne.

    lauro: indeksprymabilia, aka ineksprymable :) Możliwe, że źle pamiętałem, wstawiając "d" :)

  71. torero, 29 września 2005 o 12:49. Permalink.

    Aha, i jeszcze jedno: czy ja Cię diagnozuję? Nie? Więc uprzejmie domagam się wzajemności :)

  72. drlex.jogger.pl, 29 września 2005 o 17:44. Permalink.

    Ja juz nie mam zamiaru kontynuowac flejma tutaj. To nie ma sensu. Niestety, jezeli ktos operuje blednymi zalozeniami, a takie maja zwolennicy socjalizmu, cala dyskusja traci sens.

    A propos sukcesu liberalizmu, polecam przeczytac "Wyscig swiata" we Wprost o takich krajach jak Irlandia, Estonia, Chile, Nowa Zelandia, a potem mozemy rozmawiac, czy pomysly JKM sa pomyslami oszolomow i odjechancow.

  73. G, 29 września 2005 o 17:53. Permalink.

    @drlex: Nie masz zamiaru… nie ma sensu… to po co dalej jednak ciągniesz flame'a wysnuwając teorie że coś z założenia jest do d.? No z Tobą faktycznie dyskusja traci sens, skoro z góry mówisz że przeciwnik nie ma racji. Gdzie tu sens i logika?

    (i nie, nie jestem zwolennikiem socjalizmu ;p)

  74. drlex.jogger.pl, 29 września 2005 o 18:17. Permalink.

    @G: Masz racje, nie mozna odejsc bez ostatniego slowa. To oczywiste, ze wszystkie argumenty kierowane sa tutaj ad persona i to ma sens.

    A ja sie nadal pytam, czy Estonia, Irlandia i Nowa Zelandia to wzorowe soc-raje?

  75. AnKeL, 29 września 2005 o 21:01. Permalink.

    Widać od razu kto wygłaby wybory prezydenckie na joggerze :) I dobrze! :)

  76. Movi, 29 września 2005 o 22:42. Permalink.

    Jestem za może nie tyle socjalizmem, co partiami nie idącymi w parze z interesami korporacji (mój koszmar - aby polski rząd działał jak ten w USA. Koszmar), a raczej taki, gdzie rządni nie ingerowaliby w moje życie, zarazem zapewniając mi jakieś minimum w trudnych chwilach, rrząd który stałby na straży fair play w każdym aspekcie życia. I wyniki tych wyborów BARDZO by mnie satysfakcjonowały, bo zawierają partię które albo nie przejawiają oznak faszysto-szowinistycznych (chociaż zarówno JKM jak i Rokicie trudno mi zaufać) vide - kaczorek, generalnie ludzi, którzy zajmują się gospodarką a nie grami typu Dom Komisji Śledczej - powrót wspomnieniami do Komuny.

    Dość interesujące jest to że nie pojawiło się tu SLD :)

    Joggerlandia? Ja się podpisuje obiema rękami, nogami i tymi samymi kończynami żony :)

  77. Siergiej, 10 października 2005 o 10:09. Permalink.

    Będą Wybbory prezydenckie?

  78. p, 10 października 2005 o 18:31. Permalink.

    Chciałem zapytać o to samo, ale chyba łatwo przewidzieć: frekwencja 5%, 1. Tusk 2. JKM i dalej też podobnie jak tutaj.

  79. <Czarny Aniołek>, 18 października 2005 o 06:27. Permalink.

    Lepper Rulez<lol>

Zostaw komentarz




Quicktags:

Uwaga: Ten wpis dodałem ponad 3 lat(a) temu. Całkiem możliwe, że od tego czasu napisałem coś nowego związanego z tematem, który chcesz skomentować.